Listaa


HUR RAGGAR DU: Jag raggar aldrig, behövs ej hihi
VAD HETER DU: Sindy
KALLAS: Ninni, Shini och tydligen Bumbi? Haha 
VARFÖR: Bra fråga
VAD HAR DU GJORT IDAG: Städat, tvättat, diskat och pluggat lite och snackar med Jackie :)
VAD SKA DU GÖRA IDAG: Plugga på och bli frisk!
VAD VILL DU HELST HA NU: Mat!
VAR ÄR DU NU: Hos mamma
SAKNAR DU NÅGON NU: Nix eller jo Clarisa, men henne saknar jag hela tiden :)
RÖKER DU: Tyvärr haha
NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT: Öh, venne.
VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN: Vi får se!
LÄNGTAR DU TILL NÄSTA FÖDELSEDAG: Nix
VEM PRATADE DU MED SENAST: Haha Jimmö
VAD PRATADE NI OM: Lite tjaffs haha!
VAD GÖR DU JUST NU: Öh vad tror du? Men jag borde plugga och inte svara på det här haha.
ÄR DU PINSAM PÅ FYLLAN: Jag har för mig att någon sa att jag var den en gång, men mer fel kunde inte denna person ha ;)
ÄR DU BLYG: Ja, OFTAST.
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: lite innan 10.00
VILKEN LÅT LYSSNADE DU SENAST PÅ: Kommer ej ihåg.
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: Nix.
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG INATT: Nix den är tom.
HAR DU GLASÖGON: Nej.
BOR DU I STHLM, GBG ELLER MALMÖ: Sthlm i mitt hjärta.
ÄR DU HOMOSEXUELL: Haha nää.
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: Entourage
VEM FICK DU SMS IFRÅN SENAST OCH VAD STOD DET: Från Jackie : Framme hehe
HUR SVARAR DU I TELEFON: Alo!
VAD HAR DU FÖR INTRESSEN: Typ chilla, leva haha.
FAVORITSYSSELSÄTTNING JUST NU? Äta haha!
HAR DU DVD-SPELARE? Jupp
VAD ÄR DU RÄDD FÖR? Öh typ inget.
HAR DU GOTT BORDSSKICK? Jajamensan.
VAD ÄR ATTRAKTIVT? Humor! (härmar Ava hihi)
VAR GÖR DET ONDAST JUST NU? Typ näsan haha
KLIAR DET NÅGONSTANS? Näsan -.-
VILKA FÄRGER PÅ KLÄDER UNDVIKER DU? Typ FÖR ljusa kläder som typ illrosa, bländade gul osv.
NÄR SKAFFADE DU MOBILTELEFON? Kommer ej ihåg-.
VEM ÄR DEN SNYGGASTE DU TRÄFFAT/SETT IDAG? Jackie! :D
VAD SPANAR DU FÖRST IN PÅ EN TJEJ/KILLE? Ögonen, leendet.
HUR MÅNGA HAR DU VARIT OLYCKLIGT KÄR I? Såhära obesvarat eller? Typ riktigt kär? Ingen.
VILKET ÅR I DITT LIV HAR VARIT BÄST OCH VARFÖR? 2011 haha och DÄRFÖR! 
VAD KÖPTE DU SENAST? Sämsta minnet, kommer ej ihåg haha-
BRUKAR DU KOMMA I TID? Typ ibland.
HUR KÄNNER DU DIG NU? Seg och sjuk. 
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER? Svart 
KAN DU LAGA MAT? Ofc.
VAD PLUGGAR DU? Historia A
ÄR DU AKTIV I SKOLAN? Segaste jäveln här.
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR? Jadå.
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB? Ja?
HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL? Inte SÅ mycket faktiskt haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0