black and yellow

Tjululu på denna fina tisdags kvääääll!
Hur härligt har inte denna dag varit?! Solen har vart ute nästan hela dagen och det har vart varmt och skönt.
Jobbat sen nio och slutade halv fem för att sedan dra och hämta lite kattsand och pumpa cykeln haha.
Nej, vi har inte köpt katter haha. Vi sitter kattvakt i några dagar och dom är sjukt gulliga och fina Tiger och Habiba haha. Yeah that's her name ;)

Jag har inte skrivit på ett jävla tag, I know, men har haft så mycket att göra. Det känns som det iallafall.
Har jobbat och jobbat och sen har jag bara kommit hem och däckat nästan. Har inte ens spelat Xbox lika mycket som förut! Så det säger mycket mina damer och herrar.
Kan ju berätta lite kort vad man annars har gjort förresten.
I söndags var det Mors dag och då bjöd vi hem Jimmys mamma och min mor. Där blev det middag, pasta med paprika stuvning och ja lite kokosbollar och så till efterrätt :)
Dagen innan så grillade vi hos Jackie med Jimmy och Jimmys kompis, vilket var yyytterst trevligt haha.
Sen så har det ej hänt så mycket :)
Sitter och äter köttbullar med stuvade makaroner just nu och kikar runt på internet. Sedan blir det lite chill och läggdags- Nu säger jag hej då till bloggen!


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0