God blessed the broken road, that lead me straight to you.

Woopdido!
Sitter på jobbet nu, på en liten extra rast jag fick för att jag är så duktig på jobbet haha.
Känns skönt att få veta att man inte bara duger till jobbet utan man är bra på det också, känns så otroligt skönt att få höra det när man kämpat fram så mycket som möjligt med barnen.
Jag har hört det förut från mammas avdelning och nu fick jag höra det från den andra avdelningen med lite äldre barn. Är gift, har en underbar man, är duktig på jobbet och plugget måste jag fortsätta kämpa med.
Tackar Gud för det underbara livet jag har hihi :D

Nää, tillbaka till jobbet nu haha. Peace!

Kommentarer
Postat av: -

Hey, nice blog!

2011-05-24 @ 15:02:21 / URL: http://goloose.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0