Znark.

Örk, är förkyld. Ont i huvudet så man blir helt galen. Satt vid Facebook och kollade runt, inget bra kommer från Facebook verkar det som.
Mark fick nog precis vad han ville. Människor som laddar upp bilder och skryter, statusar som kränker, förhållanden som förstörs.
Facebook är bra när man delar med sig, men när man ser skitungar (eller ännu värre vuxna människor) som trackar ner varandra och ser en riktig internetmobbning så får jag bara lust att betala en grym hacker för att rövknulla systemet och så kan ingen logga in no more HAHA evul plan!
Aja, tillbaka till det viktiga..
Hur orkar en människa skriva pikar på Facebook till andra människor?
Är det så världen kommer se ut nuförtiden?

*ping1* - Åh hur kunde du krossa mitt hjärta din jävel. Jag orkar inte mer, jag gör slut!
*ping2* - nej! Detta kan inte vara vår sista chatt! Vem ska jag ha camsex med nu då?!
*ping1* Nu blockar jag dig och tar bort dig på Facebook!

Ja, jag lägger mycket energi på mina inlägg haha. Men förstår ni vad jag menar? Jag kunde ha tagit ett annat exempel men DÅ skulle jag ansträngt mig, men jag är sjuk *host host*.

Alla vågar säga så himla mycket till någon annan, så länge det är bakom skärmen. Patetiska människor.
Sen ser man fina töser som också ger pikar till varandra och varför?
För att dom är två helt olika personer som har två olika uppväxt, två olika uppfattningar av livet (eller iofs, vad fan kan en 15 åring om livet nu för tiden? Det är bara droger, alkohol, sex och ytligheter som är prioriteringarna då) och så krockar deras personligheter bara. Självklart, istället för att acceptera att man är olika och tänker olika och respekterar det så har dom valt en helt annan väg där dom faktiskt lägger sin energi på att ogilla varandra och ge varandra kommentarer.
Det är samma töser som går runt och påpekar andras brist på mognad, för att dom självklart anser att dom är dom mogna.
So that's why it soooo funny!.. And annoying.
Skärp er, alla ni förstår era situationer i livet. Ni vet att det ni håller på är fel, så omogna är ni inte.
Till dom vuxna som beter sig såhär kommer jag inte skriva något speciellt. Bara skratta åt er för att ni är så töntiga hahahhahahahahahahhahHAHA!

Ciao ;)


Kommentarer
Postat av: lisa

gooooooosh vad vacker kvinna jag dör! y que pasoooo ?

2011-11-17 @ 07:53:40 / URL: http://sumthin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0