Things to live for.

Idag har jag haft en helt underbar dag!
Det enda minus var att jag var tvungen att säga till mina kära barn att det nu är dags för mig att byta avdelning, snyft.
Efter jobbet mötte jag upp mina prinsessors Ava och Betty haha.
Hade det jäkligt trevligt med dom, prata en maaaaassa. Which I love!

Ava, som sagt.. Känt dig sen du var 6 år gammal och du kommer alltid att betyda lika mycket för mig.
Det här är inte något jag brukar säga till dig men nu gör jag det :)
Jag kommer alltid finnas här för dig, vilka val du än gör i livet så kommer du alltid kunna vända dig till mig om det är något. Hoppas du utnyttjar det nu bara haha! Du förtjänar det bästa i allt, glöm inte det nu <3

Ändå, prinsessorna gjorde min dag!
På väg hem mötte jag en gumma, som jag och Ava hade hjälpt för ett par veckor sen, hur gullig som helst!
Handlade med henne och min fina Jimmö! Och nu är vi hemma och har fredagsmyyyys hihi.

Så tillbaka till mitt underbara liv ;)
Ciao mtf!


Kommentarer
Postat av: Ava

OH TACK!

Du är så jävla underbar!

Och jag kommer alltid finnas här för dig med!

Tack för att du finns! <3

2011-10-23 @ 21:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0