Dricka på nyår? Fan det är för amatööörer haha

Och plötsligt blev det 2012! Helt jävla sjukt haha.
Jag är lycklig, överlycklig.
Jag har min man, min underbara familj och mina goa vänner.
Vänner som jag måste få tag i haha. Men kanske dumt att försöka få tag på dom på nyårsafton när alla är fulla haha.
Igår var man själv inte full iaf, drack inte en droppe alkohol.
Detta år är jag nykterist, tyvärr haha!
Har även slutat röka så moahaha en hälsosammare livsstil.
Det sköna är att det här är inget jag kommer tillåta mig själv att misslyckas på, det går inte. Att misslyckas finns inte med på min karta.
Aja, man hade en fin nyår igår. Jimmys mor och systerdotter kom över och firade med oss. Så nytt, så perfekt :D
Hemvägen blev ju lite jobbig dock haha.
Skitungar som smällde raketer inne i busshållplatsen, tills jag fick adhd och tog ner dom till verkligheten. Med hjälp av min man haha. Vid en situation måste vi sett ut som Bonnie & Clyde, rushandes mot grisarna haha.
Åh med mina humörsvängningar så säger jag till er, fucka inte upp ert liv pga mig haha.
Även där mötte jag små vackra lite onyktra töser Sara och Patty haha. Alltid så fina, alltid hälsar dom och det uppskattar jag verkligen :)

Aja, I've got shit to do ;)
Ciao!

Här, njut av en "gammal" bild på mig.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0